FAQ

Úvod FAQ

Jaké máte ceny?

DobrýNůž.cz je internetový obchod v pravém slova smyslu. Nemáme kamenné prodejny, prodavače a s tímto spojené zbytečné výdaje. Díky tomu se nám daří držet ceny našeho zboží na velmi nízké a přijatelné úrovni.


Jak mohu zboží zaplatit?

Zaplatit můžete zboží BANKOVNÍM PŘEVODEM na účet: 2800129194/2010 (jako variabilní symbol zadáte číslo Vaší objednávky, které Vám pošleme emailem). Také můžete zaplatit DOBÍRKOU v hotovosti až při převzetí zboží (případně i kartou u dopravce PPL).


Mohu si zboží vyzvednout osobně?

NE - bohužel osobní odběr v součané době není možný.


Kolik zaplatím za dopravu?

Poštovné je rozděleno podle ceny objednaného zboží a služby kterou zvolíte. Standardní doprava je již od 89Kč. Při nákupu nad  1500Kč je doprava PPL zcela zdarma a ostatní způsoby jsou zdarma při objednávce nad 2000Kč.


Platím zvlášť balné?

Ne, balné zdarma považujeme za samozřejmost.


Dodáváte ke všemu český navod?

Ano, k veškerému našemu sortimentu obdržíte podrobný návod v češtině.


Jak dlouho budu čekat na zboží?

Jelikož máme vlastní sklad, expedujeme zboží nejpozději následující pracovní den po objednávce, tzn do 24 hodin. V závislosti na zvolené dopravě tedy zboží obdržíte nejpozději do dvou pracovních dnů (v případě služebPPL, Balík do ruky nebo Balík na poštu) anebo do pěti pracovních dnů v případě zvolení dopravy Doporučeně.


Jakým způsobem doručujete zboží?

Zboží zasíláme českou poštou nebo kurýrem PPL. Používáme Balík do ruky u kterého pošta garantuje dodání následující pracovní den od podání zásilky a Balík na poštu, který si budete moci vyzvednout na poště tak, jak se Vám to bude hodit. Dále využíváme doporučené zásilky, které jsou sice pomalejší, ale zato levnější. Jako alternativu k české poště nabízíme také dopravu kurýrem PPL, jež zásilky doručuje vždy do druhého dne od podání.


Mohu se u Vás zaregistrovat?

Ano, můžete. Registrace je zcela zdarma.


Jaká je kvalita nabízeného zboží?

Prodáváme pouze ověřené a originální zboží vysoké kvality. Pokud byste ve výjimečném případě nebyli s kvalitou zboží spokojeni, můžete do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy a zboží zaslat zpět.


Když se mi zboží nebude líbit, mohu jej poslat zpátky?

Ano, do 14 dnů od obdržení zboží můžete odstoupit od kupní smlouvy. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, informujte nás o tom nejlépe emailem. Přestože můžete vrátit zboží bez udání důvodu, budeme rádi, pokud důvod uvedete. Pomůžete tím nám i dalším zákazníkům.


Jakou poskytujete na zboží záruku?

Na zboží je poskytována záruka 2 roky. Záruka se však nevztahuje na běžné opotřebení, nebo vady způsobené nesprávným používáním.


Co když přijde objednaný produkt poškozený?

Tato věc by se neměla stávat, protože veškeré zboží balíme velmi pečlivě. Ale pokud se přeci jen produkt při přepravě poškodí, nebo rozbije, kontaktujte na email: info@dobrynuz.cz


Zboží se mi pokazilo, co mám dělat?

Napište nám na email: info@dobrynuz.cz
Uveďte: Jméno, datum nákupu a číslo faktury (v levém horním rohu), popište, o jaké zboží se jedná a jakou má závadu. Budeme Vás obratem kontaktovat.

Případně postujte podle reklamačního řádu.

Copyright 2015 - 2018 © dn.cz