Sledování zásilky

Úvod Info Sledování zásilky

Všechny naše zásilky jsou označeny unikátním číslem, podle kterého je možné zásilku sledovat. Díky tomu budete vědět, kde se právě vaše zásilka nachází a můžete se na převzetí zásilky lépe připravit. Číslo vaší zásilky se dozvíte z emailu, který vám zašleme při vyexpedování zásilky. Podle druhu dopravy kterou zvolíte, můžete být o dodání zásilky informováni ještě dalším emailem, sms nebo přímo telefonicky. 

Pro sledování zásilky je nutné přejít na stránky dopravce a vložit do patřičného okénka číslo zásilky.

 

V případě, že jste zvolili dopravu Českou poštou*, můžete svou zásilku sledovat ZDE.

 

V případě, že jste zvolili dopravu kurýrem PPL**, můžete svou zásilku sledovat ZDE.

 

V případě, že jste zvolili dopravu kurýrem In Time***, můžete svou zásilku sledovat ZDE.

 

 

 

Pokud si nejste jistí, jak to s vaší zásilkou vypadá, nebo vám zatím email o odeslání zásilky nepřišel, můžete se na nás obrátit prostřednictvím emailu: info@dobrynuz.cz obratem vám sdělíme, co se s vaší zásilkou právě děje.    

 

 

 

 

 

* Číslo pro sledování začíná písmeny RR, DR, NP nebo BA. Do pole pro vyhledání zásilky je třeba zkopírovat nebo přepsat celé číslo i s písmeny (příklad: DR1234567890E)    

 

** Číslo pro sledování neobsahuje písmena. Celé číslo je potřeba zkopírovat nebo přepsat o okýnka vlevo nahoře na stránce dopravce.    

 

*** Číslo pro sledování zásilky může obsahovat písmena. Celý kód je nutné překopírovat nebo přepsat do okýnka vpravo nahoře na stránce dopravce (příklad: 9G300001234)

Copyright 2015 - 2018 © dn.cz